بهترین رستوران های جزیره کیش
نوشته شده توسط : azar yousefi

 

رستوران بناب کیش

یکی از رستوران های زنجیره ای در تور کیش اسفند 96 از خطه آذربایجان که در اکثر شهرهای ایران شعبه دارد و کبابهای آن دارای طرفداران زیادی می باشد کباب بناب است که آن را در رستوران های بناب می توانید میل نمایید.حال این رستوران برای کیشوندان هم شعبه ایی افتتاح کرده است که دارای همان طعم آشنا برای گردشگران تور کیش می باشد.

 

رستوران رویال استار کیش

اگر به دنبال یک رستوران شیک و کلاسیک در جزیره کیش هستید می توانید به این رستوران مجلل بروید منوی این رستوران در تور کیش بهمن 96 شامل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی می شود در ضمن غذاهای دریایی 1این رستوران بی نظیر است کارکنان رستوران بسیار خوش برخورد و سرویس دهی عالی می باشد.مسافران تور کیش می توانند در این رستوران ساعات خوشی را سپری نمایند.

 

رستوران فودلند کیش

هدف اصلی از  تأسیس رستوران فودلند کیش، ارائه غذای با کیفیت، متنوع و با استاندارد بین المللی، جهت خدمات رسانی به هموطنان و مسافران تور کیش می باشد. تنوع غذایی این رستوران در جزیره کیش و شاید کل کشور منحصر به فرد بوده و در حال حاضر در تور کیش نوروز 97 بیش از 100 نوع غذا، پیش غذا و دسر از کشورهای مختلف در منوی غذایی این رستوران وجود دارد. همچنین وجود بخش مجزایی برای ارائه انواع فست فود در نظر گرفته شده و برندهای غذایی معروفی چون republic، fudo، lime، chill out، cafe در آن جا خوش کرده است و به راستی این مجموعه اولین رستورانی است که معنای یک فود کورت واقعی را برای مهمانان تور کیش ترسیم می کند.

 

 





:: برچسب‌ها: بهترین رستوران های جزیره کیش,امکانات ویژه رستوران های کیش,نرخ مناسب رستوران های کیش,رزرو تور کیش,معرفی تور های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: